Tuesday 29 March 2011

Sayang....

Aku sayang dia sgt2......kalau bleh,ak nak hubungn antara aku dan dia x akn putus......
walaupun aku dan dia blm pernah bjmp ag,namun kasih syg ak trhdp dy ttp ukuh....
walaupun byk rintangan dan halangn yg aku dan dia alami,aku ttp sayang kn dy......
Aku brsyukur, krna tlh d tmukn dgn cinta sjati drpd seorg lelaki yg ak cari slame ini......
slame ak prnh couple aku xpnh rse prasaan sprt aku bersama dia skrg.....
mungkin ini di kata kn cinta pertama........
Hubungan aku dan dia sudah mnjangkau 1 tahun 3 bln.....
xprnah aku bercinta slame ini....
inilah kali pertama....
tp....walaupun dah setahun,aku dan dia masih blm bertemu.....
hmm...sedih sgt....ak selalu dgr cerita dari kwn aku...
setiap kali blik KL,dia mst akn jmp dgn cinta ati dy.......
perasaan cemburu 2 sudah tntu ade....hmm,......
xpela....mgkn ade hkmahnye knp aku dan dia blm di prtemukn lg.......
Jarak mmg bkn pghalang dlm prcintaan.....walaupun jarak aku dan dia agk jauh,
namun aku dan dia xpnh bergadoh....
bagi ak, rase syg antara aku dan dia smkin mndalam....
Indahkn cinta ni.....!!!???
walaupun aku mncintai seorang lelaki....cinta aku pd Allah,Rasul dan keluarga ku ttp ade...
itu smstnye ade.....aku xpnh lupa.......dan xpnh hilang.....
Cinta ku terhadap seorang lelaki ini mrupakan 1 inspirasi dan kebahagiaan bagi ku.....
krna,dia selalu bg aku kata2 smangat siap kali ak mlaku kn ssuatu.....
Apa yg aku harapkan...mudah2an hubungan aku dan dia di restui oleh semua....
dan hubbungan aku dan dia,bahagia hingga ke akhirnya,,.......
AMIN....insyaALLAH....

No comments:

Post a Comment